新手媽媽 開心分享♥加固小成功 節瓜魚湯粥

 幫BB加固左一段日子,加固真係一門大學問!

4個幾月開始厭奶,5個月開始食糊仔
一開始都食得好,點知食下食下,糊仔都不太鍾意食
到6個月,開始比食物蓉、粥仔BB食,
但佢係揀飲揀食呢方面,真係好似麻咪(; ̄ー ̄川

一d都唔俾面,試過好多食材:南瓜、紅蘿蔔、蕃茄🍅、粟米、蕃薯、薯仔⋯⋯
都唔鍾意

曾經無數次諗,我整d野真係咁難食咩
((╥﹏╥))

「屢試屢敗、屢敗屢試」
到7個月,我用魚湯煲節瓜粥仔,鍾意賞面,好感動呀(♡´౪`♡)
所以分享下BB既加固之旅

去街市買一份份既魚仔返黎自己劏(*´∇`*)
其實一開始我係買大條D既魚,等魚檔既EE叔叔幫手劏
不過EE叔叔劏完,我返到屋企都係要再整乾淨魚鱗,有時內臟都未清理乾淨
試這幾次之後,倒不如自己劏,反正也是要花工夫
其實也不難(๑˃̵ᴗ˂̵)و

洗乾淨就可以將魚煎香,加滚水煲,奶白色的魚湯就出來了
用篩將魚湯小心隔出,多隔幾次,以防有魚骨
就可以用魚湯加節瓜煲粥

剩下的魚湯裝起,放入冰箱,留下第2天用(◕‿◕✿)



7個月可以食到大半碗,麻咪都滿意啦~
唔知算多定少呢?
反正都可以頂到一餐奶
應該合格吧
>V<

跟住試咩新食材好呢?
要好好努力,希望BB鍾意食
「新手媽媽,加油!」


更多生活分享
ig: yanyan_725


------------- YanYan------------

FB: https://www.facebook.com/yan.lifeshare/

 希望大家喜歡我的分享!ヽ(●ゝ∀・●)ノ・.。*

 有空也可以看一下YanYan其他的分享哦~

  ♥♥ The Ztyle ♥♥ Beauty Exchange  ♥♥ She Blog ♥♥ Blog Spot

♥♥ BeautyLife♥♥GirlLab♥♥ ublog

留言

熱門文章