驚青媽媽♥25週突然要見醫生&媽媽Group真係邪教??


估唔到上一篇係分享懷孕既喜悅
咁快就跳到黎25週~中間既心路歷程仲有好多野想講
不過。。因為突然接到要見醫生既電話
所以想分享左依家既心情先!
(๑•́ ₃ •̀๑)




話說懷孕第3個月,我係健康院門口入了各大的媽媽會
之後。。。就被加入左一個"Whats App Group"
應該就係傳說中既"邪教"┗(`・∀・´●)
個Group係同區政府醫院出世&同月預產期既媽媽



未有bb既時候聽講呢d媽媽Group同邪教無分別!
所以我第一時間就同老公講((我驚自己會不知不覺中左毒(≧y≦*)))
估唔到老公一d都唔擔心
叫我有咩奇怪就Quit Group喇(・∀・`;)

好明顯我呢d新手大部分時間都係"只讀不回"
準媽媽們間唔中都會有D著數優惠開心share
亦都有媽媽有d身體變化既問題,可以互相請教
因為部份媽媽都唔係第一胎!!


有一日(25週)
健康院突然打黎,話幾日前既抽血。。。
要見醫生!!!!(ಥ﹏ಥ)

一般政府健康院做完例行檢查正常都不需要見醫生
而且健康院例行檢查都係無照超聲波
所以我由懷孕開始都是政府私家同時產檢~
一路都相當無事。。。

所以,今次健康院打黎要我2日後返去見醫生
驚青媽媽。。真係好擔心༼☯﹏☯༽

我就係group問下其他媽媽有無試過呢d情況
都有D媽媽試過,好似通常都係小問題
問完好似真係無咁擔心~
我覺得呢個媽媽group 既媽媽都幾好
(๑♡3♡๑)



懷孕期間身體真係有好多。好多。好多變化
總不能每件小事都去睇醫生吧!!
所以。。。有同路人真係好重要
互相支持!! 唔知其他媽媽係咪咁諗呢(▰∀◕)ノ

BTW。。。希望2日後見醫生無咩大問題喇!༼☯﹏☯༽

.
.
.
------------- YanYan------------
 希望大家喜歡我的分享!ヽ(●ゝ∀・●)ノ・.。*
 有空也可以看一下YanYan其他的分享哦~
  ♥♥ The Ztyle ♥♥ Beauty Exchange  ♥♥ She Blog ♥♥ Blog Spot 
♥♥ BeautyLife♥♥GirlLab♥♥ ublog

留言

熱門文章