樂天經典♥必食星洲黑胡椒螃蟹、黃金魚皮

凍冰冰的天氣,想吃熱食
中菜最適合不過,樂天經典在尖沙咀開了分店
有炖湯,仲有星洲黑胡椒螃蟹(๑✧∀✧๑)



尖沙咀的樂天經典是新開的,在奧海城有分店
除了中菜,還有很多新加坡的特式食物
店內坐位寬敞,有圓桌,也有卡位
朋友仔還未到,先點了一杯它們自家製的檸檬薏米水
不會太甜,又有檸檬的酸味,很好~
小食是煮過的花生!!






 如果遲收工都唔知食咩好~樂天經典有夜貓時段,仲平d  tim

星洲黑胡椒螃蟹好吸引牙~
好大隻好香好惹味啊~仲好多肉
2隻人食岩岩好~佢地提供埋手套同圍裙
唔怕唔小心整污糟(´∀`•)

乾貝茶膽燉竹笙湯

我很喜歡飲湯,叫了一盅,2個人飲一人大概有3碗
材料十足,乾貝、雞腳、竹笙、豬肉
飲完成個人暖笠笠~
甜、潤、不油膩!!
我地2人就成功ko了一盅(ღ˘⌣˘ღ)

仲有店員介紹既櫻花蝦四季豆
櫻花蝦炸到脆卜卜,四季豆爽脆不油
喜歡香口的一定會愛上它
但我返到屋企先發玩無左佢張相(ಥ﹏ಥ)
得返呢張我忍不住吃了的!



扣牌扣肉包 
在餐牌的圖片非常吸引,我們2個女孩子一人叫了一份
原來是分開上的,面包吸了扣肉的肉汁變"林"
所以食的時候自己夾就最好~


扣肉非常入味,夠"林"
我本來就是不太喜歡吃肥豬肉,但這款扣肉配合軟棉棉的包又不會太膩
很棒~


新加坡美食當然不少得去年大熱的『黃金魚皮』
黃金魚皮有鹹蛋的香味又不會太鹹
是停不了口吃的耶!!
必食!!必食!!

留言

熱門文章