BIG DAY 感謝篇 EP1 ♡ 煌府188

11Nov2018  Big Day

Yan & Max 


大婚終於完成了~~ 我們真的很幸運
當天遇到的工作人員都是超好的~
由化妝、攝影,到晚上擺酒,是他們的幫助讓big day整天都可以順利進行!
所以很想感謝它們,是真心分享感受文,順道紀錄一下,自己以後回味~


首先分享的是擺酒的煌府,我們在煌府188 店翡翠廳擺了25圍


好多謝煌府果日幫左我地好多, 特別係Apple姐,令到婚禮好順利咁進行 
Apple姐令到我地既婚禮每個時刻,每個角落都充滿歡笑聲
佢好有急才, 可以顧全哂我地四大家人既感受!
 我地好多親戚,如果唔係佢, 我諗全香港無人救得到我
佢仲幫手做埋司儀、斟茶時捧茶等由頭到尾都一一帶領我地
老實說,我當晚腦海真是一片空白
幸運地遇上她!!


 新娘們應該知道當晚唔會有時間食野
但apple姐都會準備,係轉妝既時候剪細d食物比我食,((太貼心啦~~~))
最後我地返到屋企, 原來Apple姐亦為我地打包左D食野,
我地真係覺得好感動, 連呢D咁細緻既位置佢都照顧得好好


過左呢兩個星期我地收到好多親友既回覆都大讚煌府同apple姐
話D野好好食, 好似我老公既父母都係水上人, 佢地對條魚好有要求
但結果都話好好味, 個廚好得~
又話Apple姐控制場面好好, D 朋友仲話從未試過去飲宴可以由頭笑到落尾, 絕無悶場
Apple姐稱呼四大長老做林青霞, 趙雅芝, 林子祥, 劉德華,哄得四大長老非常開心~
D 親戚朋友都對四大長老既稱呼(林青霞, 趙雅芝, 林子祥, 劉德華)讚不絕口,
雖然好似好誇張, 但真係無吹水.
四大長老仲話我地個婚禮係佢地見過最開心, 最歡樂既婚禮.


其實我地黎既其中一個原因係我表姐係幾年前都係呢個場擺過婚宴, 
果時都係Apple姐跟, 已經都對佢讚不絕口.
而我地結婚當日,表姐同姨媽話我地個婚禮比佢地果個更開心,
仲話有D 妒忌 Apple姐哄得我媽好開心
.
老公父母仲話, 如果Apple姐肯幫手搞既話, 第時佢兩個女都係返呢到擺!
到生左小朋友, 百日宴/滿月都一定會返黎擺!(老公講的(∩╹□╹∩))

呢場婚禮真係好成功, 多得一班煌府既職員, 特別係Apple姐既幫手. 
我地先可以咁順利, 咁自豪地向其他人推介煌府188 店, 多謝你地!








留言

熱門文章